شرایط بازگشت تعویض و مرجوعی کالا

در صورت نیاز به بازگشت یا تعویض کالا، سفارش دهنده می‌بایست موارد مندرج در این صفحه و ماده ۹ شرایط و ضوابط عمومی فروش، را مطالعه و در صورت مطابقت با ضوابط وبسایت چوبینه،  حداکثر طی مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، با پر کردن فرم بازگشت کالا در پایین این صفحه، و بلافاصله تماس با پشتیبانی درخواست خود را ثبت کند.

بدیهی است طبق ضوابط و مقررات وبسایت پس از گذشت ۲۴ ساعت، مرجوعی کالا امکان پذیر نمی باشد.

الف –  عدم حضور تحویل گیرنده در زمان تحویل سفارش :

چنانچه تحویل گیرنده در زمان تحویل سفارش در محل حضور نداشته باشد و یا تلفن خود را پاسخگو نباشد؛ (در ساعات کاری) کالا به انبار چوبینه مرجوع می‌شود و سفارش‌ دهنده تا ۲۴ ساعت مهلت دارد تا برای دریافت آن از طریق کارشناس فروش پیگیری کند (لازم به ذکر است هزینه معطلی راننده و بازگشت کالا به انبار و ارسال مجدد آن برعهده خریدار می‌باشد)، پس از ساعات کاری با توجه به تعطیل بودن شرکت و انبار، امکان مرجوعی به انبار چوبینه میسر نمی‌باشد و هزینه معطلی راننده بر عهده خریدار و سایر پیگیری ها بایستی بین تحویل گیرنده و راننده انجام شود.

ب – بسته در زمان تحویل آسیب دیده و یا بازشده باشد :

چنانچه بسته بندی دچار آسیب ظاهری شده و یا باز شده باشد، بهتراست سفارش‌ دهنده پیش از دریافت مرسوله آن را باز کرده و از سلامت سفارش و نیز تعداد اقلام آن اطمینان حاصل نماید؛ در صورت هرگونه مشکل می‌بایست از تحویل آن خودداری کرده، صورتجلسه مربوط به آسیب دیدگی را از تحویل دهنده دریافت و مراتب را به کارشناسان چوبینه اطلاع دهد.

ج – تحویل گیرنده پس از تحویل متوجه آسیب محصول شود :

چنانچه سفارش دهنده پس از تحویل متوجه آسیب محصول شود، طی حداکثر ۲۴ ساعت می‌بایست کارشناس فروش چوبینه را مطلع نماید و پس از بازگشت، ‌بررسی و تایید مشکل از جانب چوبینه، ‌محصول (در صورت موجود بودن در انبار) طی ۷۲ ساعت تعویض خواهد شد.

د – کالا از نظر ظاهر و مشخصات منطبق با اطلاعات موجود در سایت نباشد :

چنانچه اطلاعات سایت با مشخصات و ظاهر محصول همخوانی نداشته باشد، مانند کسری تعداد قطعات، مشتری می‌بایست حداکثر طی ۲۴ ساعت با شماره پشتیبانی سایت تماس بگیرد؛ چنانچه این کسری از روی بسته اولیه قابل تشخیص باشد تا حد امکان از باز کردن بسته خودداری شود و در غیر این‌صورت بسته را نزد خود حفظ کند و از تغییر، علامت زدن، پاره کردن یا دور انداختن جعبه خودداری کند و نیز هرگونه علامتی مبنی بر استفاده از محصول بازگشت کالا را غیرقابل قبول می‌نماید؛ توجه داشته باشید اختلاف جزئی رنگ بین تصویر و محصول امری بدیهی است؛ با این حال چوبینه در تلاش است تا با استفاده از تصاویر مناسب حداقل ۸۰% شباهت بین محصول و تصویر آن را ضمانت نماید لذا بازگشت کالا صرفاً به دلیل تفاوت‌های اندک رنگ قابل قبول نخواهد بود.

هـ- عدم تطابق محصول دریافتی و سفارش ثبت شده در سایت :

تیم چوبینه تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن اشتباهات به کار می‌گیرد اما توجه داشته باشید بروز برخی از اشتباهات اجتناب‌ناپذیر هستند؛ خواهشمندیم در صورت بروز هرگونه مشکل یا اشتباهی هنگام تحویل سفارش، با شماره (۰۹۹۰۴۰۶۰۷۹۳) تماس بگیرید تا پشتیبانی در کوتاه‌ترین زمان پیگیری‌های لازم را انجام و نتیجه را به اطلاع شما برسانند.

نکاتی که در زمان بازگشت یا تعویض کالا باید رعایت شود :

  • از ارجاع محصول بدون هماهنگی با پشتیبانی فروش چوبینه خودداری نمائید.
  • ارجاع محصول باید با بسته‌بندی اولیه و با برچسب کامل و سالم باشد.
  • کلیه محصولات می‌بایست استفاده نشده و در شرایط اولیه و اصلی خود باشد.
  • در صورت وجود هرگونه لوازم جانبی، کاتالوگ و شناسنامه محصول،‌ این اقلام نیز برگردانده شوند.
  • توجه داشته باشید در پروسه تعویض کالا، موجودی کالای بازگشت داده شده غیر قابل تضمین است و چوبینه در قبال اتمام موجودی محصول مورد نظر هیچ تعهدی ندارد.
  • کلیه مراحل درخواست بازگشت کالا می‌بایست توسط سفارش‌دهنده اولیه سفارش و از طریق پنل حساب کاربری او انجام شود؛ بدیهی است در غیر این‌صورت امکان پیگیری وجود نخواهد داشت.

بازگشت کالا (مرجوعی) و بازپرداخت وجه تنها در شرایطی امکان پذیر می‌باشد که :

  1. کالا طبق موارد ذکر شده در شرایط و ضوابط عمومی، شرایط بازگشت را داشته باشد.
  2. امکان تعویض کالا بنا به دلایلی نظیر عدم موجودی کالای جایگزین، برای چوبینه وجود نداشته باشد.

پس از طی کردن مراحل بازگشت کالا (پر کردن فرم بازگشت کالا و انجام هماهنگی‌های لازم با پشتیبانی) و تایید آن از جانب چوبینه، از شما درخواست می‌شود شماره حساب خود را جهت بازگشت وجه اعلام نمائید.

کلیه هزینه‌های انجام شده ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از طی مراحل فوق الذکر به حساب کاربر واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است واریز وجه تنها به شماره حسابی امکان‌پذیر است که در زمان ثبت سفارش استفاده شده است.

فرم درخواست بازگشت کالا