برچسب ماتکن شیشه

شیشه مات کن به صورت برچسب بوده و به سادگی قابل نصب می باشد، شیشه ماتکن نور را از خود عبور می دهد ولی مانع دید به صورت دو طرفه می شود، شیشه مات کن ها به صورت بدون رنگ ساده و طرح دار و رنگی موجود هستند؛ ماتکن شیشه علاوه بر اینکه می تواند جایگزین پرده باشد، علاوه بر قیمت ارزان تر، زیبایی و جلوه خاصی نیز به فضا می بخشد.

روش نصب شیشه مات کن

برای نصب و چسباندن شیشه ماتکن روی شیشه، ابتدا برچسب ماتکن را کمی بزرگتر از شیشه برش بزنید و سطح شیشه را نیز تمیز کنید؛ داخل ظرف آبپاش یک قطره مایع ظرفشویی بریزید و ظرف را تکان دهید، سپس لایه پشت ماتکن را جدا کنید و آب را روی شیشه و پشت برچسب اسپری کنید و ماتکن را روی شیشه قرار دهید و با استفاده از کاردک نمد دار روی مات کن به سمت چپ و راست بکشید تا آب پشت برچسب خارج شود و در انتها اضافی برچسب را با کاتر برش دهید.

چنانچه پس از اتمام نصب شیشه مات کن روی آن حباب وجود داشت، با سوزن روی حباب یک سوراخ ایجاد کنید و با استفاده از کاردک نمد دار آب یا هوای باقیمانده در حباب را خارج نمائید.

توجه! استفاده از کارت بانکی یا کاردک ساده باعث ایجاد خط و خش روی مات کن خواهد شد، پیشنهاد می شود از کاردک نمد دار استفاده شود؛ انواع ابزار نصب برچسب در فروشگاه موجود می باشد و هنگام خرید برچسب می توانید سفارش دهید.